Care este prețul de livrare?

  • LIVRARE GRATUITĂ – pentru platile efectuatate cu cardul bancar online sau pentru comenzi cu valoare peste 400 lei.
  • Livrare 20 lei –pentru comenzi in valoare pana la 400 lei.

 

In câte zile se livrează comanda?

  • Livrarea se efectuează prin curierat rapid.
  • Pentru produsele aflate In Stoc,în termen de2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii telefonic.

 

Care este procedura de retur?

  • Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor dvs îl puteți returna într-o perioadă de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului cu produsul.
  • Returnarea produselor se face prin anunțarea telefonică la 0749.147.386 sau pe adresa de email contact@josefi.ro
  • Produsele returnate trebuie să fie exact in starea si forma in care le-ati primit, sa nu fie purtate, parfumate, spalate, distruse sau afectate in urma manipularii defectuoase la despachetare, sa contina toate elementele de identificare comerciala și ambalajele originale cu care v-au fost livrate.
  • Inlocuirea unui articol se poate face cu acelați tip de produs sau cu orice alte produse prezente la vanzare pe site.
  • Rambursarea contravalorii produsului returnat se poate face la cererea dvs expres prin transfer in cont bancar, direct pe cardul cu care s-a efectuat plata electronică.
  • Pentru rambursarea prin transfer in cont bancar trebuie să completați codul IBAN al contului și numele titularului contului respectiv pe formularul de returnare care trebuie introdus completat in colet impreună cu produsele pentru returnare.

 

Cine suportă cheltuielile de retur?

  • La schimbarea produselor transportul se suportă de către Utilizator în ambele direcţii, cu excepţia cazului în care schimbarea se face din vina magazinului electronic sau a Vânzătorului.

 

Am primit un produs defect. Cum procedez?

  • Contactaţi-ne telefonic la 0749.147.386sau la adresa de e-mail contact@josefi.ro, pentru a primi informaţiile necesare.

 

Lipseşte un produs din comandă

  • Contactaţi-ne telefonic la 0749.147.386 sau la adresa de e-mail contact@josefiro, pentru a primi informaţiile necesare.

 

Cum pot comanda din strainătate?

  • Contactaţi-ne telefonic la 0749.147.386 sau la adresa de e-mail contact@josefi.ro, pentru a primi informaţiile necesare.

 

Primiţi din nou modelele epuizate?

  • Având în vedere că stocurile noastre sunt reactualizate lunar există posibilitatea ca unele dintre modelele epuizate să fie disponibile din nou.

 

Pot să plătesc la curier la primirea comenzii?

  • Da, în momentul în care efectuaţi comanda pe siteul nostru aveţi posibilitatea de a opta pentru modul de plata „Ramburs”.

 

Cum pot plăti cu card?

  • În momentul în care efectuaţi comanda pe siteul nostru aveţi posibilitatea de a opta pentru modul de plată cu cardul prin bifarea metodei de plată „Online prin card bancar„.
  • Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  • „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

Banii se returnează doar printr-un cont bancar?

  • Da, banii se returnează doar in contul bancar al utilizatorului în termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionării returului.

 

Pot deschide coletul înainte de a plăti?

  • Cu părere de rău dar nu putem să vă oferim aceasta posibilitate.

 

Pot să deschid coletul si să probez modelele?

  • Cu părere de rău dar nu putem să vă oferim aceasta posibilitate.

 

Pot stabili o oră pentru livrare?

  • Da, când curierul vă contactează înainte de livrare puteţi stabili detaliile pentru livrare.

 

La ce ora va fi livrată comanda?

  • In decursul zilei lucrătoare, după ce aţi fost contactată de curier.

 

Poate să preia coletul o altă persoană?

  • Da, când curierul vă contactează înainte de livrare puteţi stabili detaliile pentru livrare, inclusiv posibilitatea preluării coletului de către o altă persoană.

 

Nu pot aștepta curierul toată ziua! Ce alternativă îmi puteți sugera?

  • Livrarea se poate face și la sediul companiei de curierat în aria căreia vă aflați cu reședința, puteți face ridicarea coletului direct de la sediul respectiv în intervalul orar de funcționare după ce o să fiți înștiințată prin SMS de către curierat pentru livrarea coletului.

 

Cum se face plata coletului?

  • Puteți face plata ramburs la curier la livrarea coletului sau cu cardul la finalizarea comenzii direct pe site-ul magazinului online ro

 

Livrați și prin poșta?

  • Din pacate NU.

 

Ce pot face dacă produsul nu se potrivește ca mărime sau consider că nu se potrivește pur și simplu?

  • Indiferent de situație vă garantăm posibilitatea de returnare a produsului în termenii și condițiile stabilite pe site în privința returnării produselor atât pentru înlocuire cât și pentru rambursare.
  • Returnarea produselor se face prin intermediul curierilor, coletul de returnare va trebui să conțină atât produsele returnate in starea exactă în care v-au fost livrate cât și o copie de pe factura care ați găsit-o în colet la primire (sau transmisa pe in format electronic pe e-mail) cat si formularul de retur generat de pe site.

Culoarea reală a produsului este la fel ca cea de pe fotografia prezentată pe site-ul magazinului sau există și diferențe de culoare?

  • Fotografiile produsului de pe site prezintă culorile reale ale produsului cu o posibilă diferență de nuanță într-o gamă de maxim 1-2 tonuri, diferență aproape insesizabilă.
  • Totuși poate exista și diferențe notabile de culoare pe care să le vedeți dvs în funcție de setările video și caracteristicile tehnice ale dispozitivului electronic pe care vizualizați site-ul.