Condiții de returnare
- Ai dreptul să ne notifici în scris că renunți la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
- Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat.
- Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.
- Va trebui să ne informezi în legătură cu intenția de a înapoia produsul în scris (via e-mail) și să retunezi produsul la adresa menționată în e-mailul cu procedura de retur care a fost transmis la adresa ta de e-mail.
- În concluzie, poți returna produsele cumpărate (după ce ne-ai anunțat în prealabil), în ambalajul original, cu etichetele intacte și fără a prezenta urme de uzură, însoțite de documentul care atestă cumpărarea, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala ta, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
- SKYLINE EXPRESS S.R.L. va înlocui produsele returnate cu alte produse de aceeași valoare, alese de tine, în cel mult 14 de zile calendaristice.
- Produsele înlocuite nu includ cheltuielile de transport, care vor fi suportate (doar în cazul schimbului cu alt produs) de către SKYLINE EXPRESS S.R.L.
- În cazul înapoierii contravalorii, se va proceda în felul următor – după înapoierea produsului/produselor contravaloarea acestuia / acestora (exceptând taxele de transport) se va face prin transfer bancar (în contul comunicat de tine prin e-mail) în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării coletului la sediul SKYLINE EXPRESS S.R.L.
- Taxa de transport pentru returnarea produsului / produselor la sediul SKYLINE EXPRESS S.R.L. va fi suportată de tine.
- Returnarea integrală a contravalorii produsului/produselor comandate și achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare perfectă, iar ambalajul acestora este complet, etichetele însoțesc produsele şi nu prezintă deteriorări.
- Deteriorarea produsului/produselor cauzată de cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de tine.
- Dacă produsul a fost uzat de tine şi nu mai poate fi returnat în starea în care a fost primit, SKYLINE EXPRESS S.R.L. nu va mai putea returna contravaloarea acestuia.
- În cazul în care produsele returnate ajung la sediul SKYLINE EXPRESS S.R.L. în ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, rupturi, etichete sau accesorii lipsă și fără documentul care atestă achiziția, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului.
- În cazul constatării unor defecte de fabricație, te rugăm ca înainte de toate să iei legatura cu noi la numărul de telefon 0752.493.595 sau pe adresa de e-mail contact@josefi.ropentru a primi indicații referitoare la procedura de schimb / retur.
- Conform OUG. 174/2008 produsele defecte vor fi reparate (sau înlocuite, în cazul în care nu pot fi reparate) în termen de 14 zile calendaristice de la recepționare. În cazul în care produsele nu pot fi nici reparate, nici înlocuite, contravaloarea acestora îți va fi înapoiată conform mențiunilor de mai sus în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul în care ești contactat și înștiințat că produsul nu poate fi nici repatat, nici înlocuit. Înapoierea contravalorii (exceptând taxele de transport) se va face prin mandat poștal la adresa din buletinul tău sau a persoanei care a făcut comanda / plata comenzii.
- De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului / înlocuirii / înapoierii contravalorii în situația unor abuzuri (returnări repetate, comenzi neridicate în repetate rânduri, produse returnate în altă stare decât cea în care au fost recepționate etc.).
*Prezentul formular se trimite completat doar in cazul in care doriti returnarea produsului/produselor achizitionate
FORMULAR RETUR PRODUS
După completarea formularului de retur vă rugăm să transmiteți prin curierul dorit de dumneavoastră produsul/produsele către adresa societății noastre:
Holdita, nr.68, Oras Brosteni, Judet Suceava
Atentie! Nu se accepta returul produselor prin Poșta Română.
*costul transportului de retur este suportat de dumneavastră.